Dagar passerar och livet tuffar på!
I måndags fick jag som sagt besök av en kär vän som jag inte träffat på flera år privat. Vi jobbar på samma skola och har känt varandra i 20 år så vi hade en hel del att prata ikapp! Tiden gick så fort och plötsligt hade vi surrat i 2,5 h.  Så himla mysigt. Tack Karin för besöket❤️ 
När Karin åkt hem satte vi oss i bilen för att åka till Örebro och hämta min plånbok som jag glömde i Långbyn samt köra hem Fannys bil som stod på en bilverkstad. När vi kom till Per och Jennie var jag så hungrig att jag kunde slagit till någon🙈. Sån tur var hade de rester sedan lördagen så dessa slevade vi i oss i ett slurp! Tack Per och Jennie för maten och en trevlig fikastund! 
(null)

(null)
Väl hemma igen så blev det inte mycket gjort. Vi skrotade runt i trädgården, jag planterade stockrosorna jag köpte hos Mias perenner i söndags och  Hans jobbade lite till. Vi avslutade kvällen med en film på Netflix , The good nurse. En otäckt skrämmande berättelse som tyvärr är sann. 
(null)
Tisdag morgon inleddes med att jag körde Fanny och Pontus till tågstationen . De ska ner till Göteborg tillsammans med sina syskon och Per och Jennie. Hade verkligen velat åka med men då Hans har sin mest intensiva vecka denna vecka samt att vi ska ner till Falkenberg till helgen så fick vi/jag hoppa det! Nåja det blir fler gånger! 
(null)

(null)
Vid lunch var det dags för ännu en tur till stationen, denna gång var det Anton och Maria! 
På em städade jag lite, tvättade och vattnade blommor! Ja sånt där som måste göras ibland även om man har semester 😂🙈. 
Vi 17 blev jag hämtad av Nettan och Magnus och vi for upp till Fia för en kväll i hennes trädgård. Så mysigt. Vi varvade med att sitta ute och inne i orangeriet. Det gäller att passa på att sitta ute för snart är långa hösten här! 
(null)
(null)
(null)
(null)

(null)

Idag är fokus på packning och städning av husbilen. I morgon rullar vi ner mot Ullared innan vi far till Falkenberg på fredag. 
Ha en fortsatt fin torsdag! 
Pop kan mai! 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress