@home


Efter att vart på resande fot i drygt 24 timmar så landade vi slutligen hemma i Köping. Allt gick smidigt, vi lyckades sova lite på båda flygningarna och vi var ute från Arlanda på under en timme!! 
(null)

(null)

(null)

(null)
Hann se två filmer på flyget varav den ena var Elvis! Riktigt bra film! Vilken hunk han var och vilken musik han gjorde innan han började gå ner sig, har aldrig sett det. 
(null)
Väl hemma blev det till att slänga in väskorna, skruva upp värmen på elementen, ladda en maskin med tvätt och sedan for vi till Lowe för lite gos! ❤️❤️ den lyckan när han kom mot oss i hallen! Obeskrivlig! 
Sanne hade ställt en låda med Korvstroganoff i kylen till oss som vi festade loss på till middag!! Så gott med ett glas iskall mjölk. 
(null)
Hade tänkt hålla mig vaken till 21 igår men kl20 började jag kippa med ögonen, illamående kom krypande( vår kropp hade då 02) så det var bara att ge upp! Sov som en stock till 02.50, somnade om och sov till 04. Tror Hans åkte till jobbet 03.30😫🙈.  Jag låg kvar och halvslumrade i sängen till strax före 06 då jag smög ner och slog igång kaffebryggaren. Tände mig lite ljus och njöt….. eller nej helt ärligt så är det lite förvirrande och….jobbigt! Det är så mörkt och kallt här, jag vill ha ljus o värme. Känner mig konstig i hela kroppen, tung och orkeslös! Är det månne jetlag? 
(null)
Nåväl idag blir det till att tvätta, plocka undan julgranarna, ljusstakar och adventsstjärnor! Sen umgås med Sanne och Lowe. 
(null)

(null)
Imorgon är det dags för jobb! Känns verkligen som det var länge sedan jag var på jobbet! Och det är det ju!!! 7 veckor nästan. 

Pop kan mai! 
Så. Fick en fråga om jag kommer fortsätta blogga! Vad tycker ni? Ska detta vara en semesterblogg bara eller ska jag fortsätta även hemma? 

allenheim.blogg.se

Klart du ska fortsätta blogga! ❤️

Fanny

Jag tycker också du ska fortsätta blogga här hemma 😍

Svar: ❤️det gör jag
thessresaa.blogg.se

Anonym

Fortsätt såklart vännen 😍❤️

Sanne & Lowe

Äntligen är ni hemma! Vi tycker absolut att du ska blogga här hemma också 😍

Svar: Kg fortsätter men inte lika ofta kanske!
thessresaa.blogg.se

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress