Fortsätter neråt landet!
En pangdag från morgon till kväll! 
Som vanligt när vi är iväg med husbilen och lediga så tänker jag att jag ska passa på att ta sovmorgon. Men, som vanligt så vaknar jag alltid i ottan och kan inte somna om, inget undantag igår! Vaknade redan vid halv sex och smög upp för att sätta på kaffe och lite morgonnyheter. Vi hamnade precis Bengts i Örkelljunga. En fint anordnad ställplats intill husbilsaffären, 100 kr per natt. 
(null)
När Hans vaknat till liv och vi ätit frukost så packade vi ihop för att ta oss vidare ner mot Malmö. Stannade till på vägen för att handla lite mat som vi kunde tillreda till lunch. 
Lite efter 12 anlände vi till Limhamn och ställplats Lagunen. Fick frontroad även denna gång. 
(null)

(null)

(null)
Hans startade med maten med en gång och jösses vilken lunch han fick till! 
(null)
Sedan passade jag på att ringa till Stina som nu är nyopererad och har kommit hem från sjukhuset! Hon har så så ont och går på höga doser av smärtstillande. Men nu är operationen äntligen klar och hon kan blicka framåt. Vill ni läsa om Stinas operation så gå in här
(null)

(null)
Man kan sitta på sämre platser och ringa! 
Efter en kort stödvila blev det ett glas iskall sangria i solen innan vi tog bussen upp på stan.
(null)
Hittade ett mysigt ställe för kvällens middag i närheten av operan. 
(null)
(null)
(null)

(null)
Mätta i magen begav vi oss sedan mot Operan så förväntansfulla. 
(null)
(null)

(null)

(null)
Ett så fantastiskt operahus,wow! Vi beställde in något att dricka innan musikalen, ett glas bubbel till mig och en joyrideöl till Hans. 
(null)
Så ringde äntligen klockorna och det var dags att ta plats i salongen. 
(null)
Ååå jösses vilken musikal! Alltså det drog igång från första tonen till sista, ett sådant tempo och så otroligt begåvade artister och musiker. Detta var verkligen värt att åka nästan 60 mil för! 
Supernöjda med kvällen så tog vi sedan bussen ut till Limhamn igen och rundade av dagen med att summera den. Konstaterade att det var en riktig pangdag! 
Nu ska jag slå på lite nyheter på tv och koka mig lite kaffe. 
I dag far vi med bilen upp till Helsingborg tänkte vi. 
Ha en fin torsdag! 
Pop kan mai! 
allenheim.blogg.se

Så glad det blev så lyckat. Och ditt samtal betydde massa ❤️‍🩹❤️‍🩹❤️‍🩹

Svar: Ja det blev verkligen så lyckat! Plus att jag fick till telefonsamtal med dig min älskade fina. ❤️❤️
thessresaa.blogg.se

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress