Blev inte riktigt som jag tänkt…
men så mycket bättre!!
Hade storslagna planer igår att jag skulle göra massor av saker i trädgården men solen sken, barnen var här och poolen var uppvärmd så det blev annat gjort istället än det jag tänkt! Det blev helt enkelt en panglördag som bjöd på 25 graders värme! 
Började morgonen med en kopp kaffe ute i mina nya utemöbler. Känner mig så nöjd med dessa möbler. Har verkligen letat efter vad vi skulle ha på uteplatsen och till slut föll det liksom bara på plats. 
(null)

(null)
Hade tänk plocka ner luckorna i pergolan men de får nog sitta ngn vecka till då de sägs bli kallt i veckan, grrr! 
Igår öppnade min vän Sofia sin blomsterkiosk hemma hos sig, så självklart var jag upp till henne och handlade med mig lite småplantor. Hon hade gjort så fint och mysigt. Vill ni följa henne så har hon en instagramsida, Fiaikardanbyn, där hon skriver och berättar mer om blomsterkiosken och hennes odlingar. 
(null)
(null)

(null)

(null)
Dagen förflöt sedan med lek och bus med småtrollen, sova middag i husbilen och storstädning av grillen! 
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
(null)

(null)
Hans höll på med veden mest hela dagen. 
(null)

(null)
När eftermiddagen kom var det dags för grillpremiär! Så gott med grillat ute, det har jag längtat efter. 
(null)

(null)

(null)
När Karl och Sanne begett sig hemåt vågade sig Svante fram och gjorde mig och Fanny sällskap på uteplatsen. 
(null)

(null)
Sedan svirade vi om och kröp ner i det varma sköna badet. Blev sittandes i nästan två timmar och surrade om allt möjligt. 
(null)

(null)
Vi avslutade kvällen med några avsnitt av Robinson innan John Blund knackade på. 
Idag ska vi bygga blomlåda och jag ska plantera mina luktärtor. 
Ha en fin, om än något kallare, söndag. 
Pop kan mai !!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress