Påsken och ledighet närmar sig!
Idag när jag kom hem från jobbet hade jag för en gångs skull energi kvar! Jag kände mig inte helt slut så jag tog genast itu med med att städa och pynta lite inför påsk. Jag är egentligen inte så mycket för det där med påsk men då vi denna påsk ska vara hemma så får man bjuda till lite. 
(null)
(null)
Förr har jag unnat mig att gå på nagelsalong och fixat mina naglar en gång i månaden men sedan ett år tillbaka ungefär så har jag inte gjort det. Min kollega hade så fina nygjorde naglar förra veckan och blev inspirerad att fixa naglarna igen. Dock hade hon fixat dem hemma med naglar som hon köpt hem så i helgen slog jag till och beställde hem två set! 
(null)

(null)
Tänkte att klarar hon så klarar jag 🙈❤️. Jag köpte två rätt så neutrala, den jag testade ikväll att sätta på hette passande nog champagne! 
(null)
Det var lite klurigt och pilligt men får man träna ett par gånger så tänker jag att det går lättare och lättare. 
Till middag ikväll blev det thaiinspirerad kycklingwok och ett avsnitt av 30 grader i februari. 
(null)
Nu ska jag ta och packa min väska då vi ska lösa in vår julklapp som vi fick av barnen, en natt på spa, imorgon. Mer om det i morgon! 
Pop kan mai! 
allenheim.blogg.se

Vad fint det blev med blommorna. Älskar zinkkrukor. Och naglarna blev ju supersnygga!
Förra påsken firade vi tillsammans ❤️
Njut nu på spat och ta MASSA bilder! Love you ❤️

Svar: Ja visst är det underbart fint med zinkbaljor! Köper på mig ngr varje år 🙈Tänkte precis det att förra året var kag på väg till er idag!! Helt sjukt vilken resa det blev!!
Ja det bäst på er safari! Kram kram kram
thessresaa.blogg.se

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress