Livet de lux!
Så länge har jag drömt om att åka till Ellery Beach House på Lidingö. Jag är ju lite svag för spahotell så gissa hur glad jag blev när vi denna jul fick i julklapp av barnen en vistelse på just Ellery! Idag var dagen här då vi skulle fara upp mot Stockholm. Hans hämtade upp mig på jobbet när jag jag klart mina lektioner för dagen. 
(null)
Insåg när jag satt mig i bilen att nu börjar påsklovet!! Ledigt i tio dagar, så ljuvligt! 
Vårt första stopp på vägen blev ett matstopp då ingen av oss ätit lunch . 
(null)
Efter 1,45 rullade vi in i storstan och skyltarna mot Lidingö dök upp. Pirret satt in! 
(null)
Så smart incheckning här på hotellet. Vi möttes av en ur personalen som delade ut en nummerbricka och sedan fick vi slå oss ner i lobbyn och vänta tills de kom och hämtade oss! 
(null)

(null)
Väl incheckade på rummet så tog vi oss ner till lobbyn igen där det vankades en drink. 
(null)

(null)

(null)

(null)
17.45 var vi inbokade på trerättersmiddag. Till förrätt valde jag gambas i chili. Supergott! 
(null)
Varmrätt blev flankstek med smashd potatos. Oxå smarrigt!
(null)

(null)
Sen var det slutligen dags för dessert. Då var jag så mätt att jag inte visste var jag skulle ta vägen men vi tog in ostar och salt karamellglass. Tog typ en tugga av varje 😂🙈
(null)
Mätta i magen gick vi upp på rummet för att byta om till badkläder och sedan väntade spa. 
(null)
(null)
(null)
(null)

(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
(null)
Avslutade kvällen med en film på rummet. I morgon blir det frukost tidigt så vi hinner nyttja badet igen innan hemfärd. 
Kolla vad coolt! Båtarna gick förbi utanför när vi åt vår middag. 
(null)
Pop kan mai!

Ni måste gå in och läsa Stinas blogg. Hon är på väg på safari i Tanzania nu. Så häftigt. 
allenheim.blogg.se

Mysisar!! Ser underbart ut! Kanske kan vi åka dit i sommar? Nu dricker jag morgonkaffet och vi ska snart bege oss iväg. Ha en mysig morgon och hoppas hotellfrukosten levererar! PUSS

Svar: Det vore verklogen så kul att åka dit med dig! Puss
thessresaa.blogg.se

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress