Midsommar 2024
Å en sådan härlig midsommarafton det blev även detta år. Då jag vart lite sliten den senaste tiden så erbjöd sig Per och Jennie att vi skulle fira denna midsommar hemma hos dem i Långbyn. Jag tackade gladeligen ja till det och det kändes så skönt att slippa rodda i allt till denna dag! Tack Per och Jennie ❤️. 
Vi anlände till Långbyn med vårt rullande hus lagom till lunch. 
(null)
(null)
Hans hade fixat gubbröra och sill som vi njöt av i solskenet. 
(null)
Efter lunchen var det dags att testa våra nyinköpta SUP’ar nere i sjön. Ska erkänna att jag kände mig lite smått nervös. 
(null)
(null)
(null)
(null)
Per och Hans var först ut med att testa! De var riktigt duktiga och Hans stod till och med upp på brädan. 
(null)

(null)
Sen var det min och Jennies tur! Och kan ni gissa! Det var superkul och så rofyllt! Längtar redan till nästa gång! 
(null)

(null)
Efter bad blev det lite skönt häng i skuggan. 
(null)

(null)
Karl, Sanne och Fredrik kom medans vi satt och njöt i skuggan. 
(null)

(null)

(null)

(null)
Framåt sex tände vi på grillen för att äta middag. 
(null)
Lowe hade så kul och busade med hunden Lina. 
(null)

(null)

(null)
Senare på kvällen dök Anton och Maria upp som vart i Stockholm under dagen. Vi flyttade in i uterummet och spelade spel och satt och surrade. 
(null)

(null)

(null)
Framåt halv ett kröp vi till sängs och denna morgon sov jag ända till 09. Njöt av en långfrukost innan vi packade ihop och for till Hans far Ingemar och bjöd honom på lite lunch. Åkte förbi "Mias blommor" i Fjugesta på vägen hem och köpte med mig ett gäng perenner. 
(null)
(null)

(null)
Väl hemma slängde Hans på sig byggkläderna och jag skrotade runt i trädgården. 
Nu är jag dock helt slut och längtar tills jag får sova. 
På måndag väntar roligheter för mig då jag ska ta tåget till Stockholm och äntligen ska jag träffa Stina! 
Ha en fortsatt fin helg! 
Pop lan mai! 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress