Jet lag
Jösses vilken omställning det var att komma hem!!! Mörkt, kallt och tyst. Samtidigt har jag så mycket att vara glad för! Har en fantastisk familj, vänner, kollegor och elever på skolan! 
Sedan jag kom hem har jag bara försökt komma in i rätt tid igen! Går omkring och är trött hela tiden, snurrig i huvudet och orkeslös !! Jet lag är inte att leka med. Varje kväll har jag tänkt att ikväll ska jag orka vara uppe till 21 men vid åtta är det kört!!
I onsdags fm pratade jag med många på telefon, sen kom Lowe och Sanne över och hängde med mig hela dagen. 
(null)

(null)
Sofia kom över på en kopp te och hade med sig en vårblomma ❤️. 
(null)
I torsdags jobbade jag, det var en pärs!! Hade hjärtklappning stora delar av dagen, ville spy flera gånger. På kvällen var jag  dock över till Fia med Nettan ett par timmar. 
(null)
I dag gick det något bättre att jobba men nu, klockan 16 är jag så trött att ögonen vill stänga sig. Hans ligger och vilar då han börjar känna sig dålig! Hoppas inte han blivit smittad av Per och Jennie. Klockan 19 ska vi sätta oss i Jennies bil och åka upp och hämta dem på Arlanda. Resten av helgen får gå i vilans tecken och försöka komma på banan. 
En positiv sak är att det fortfarande är ljust ute och klockan har passerat fyra🤗

Pop kan mai
Stina

Vännen! Vilken galen omställning. Du försöker ändå se det positiva i allt. Love you ❤️

Svar: Man måste försöka se det positiva i saker annars går jag under. :)
thessresaa.blogg.se

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress